This is my life.BIIIIIITCH.♥

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Ni bryr er om mig *glädjetårar*

Av Ida Cookie monster' - 19 oktober 2011 19:43

Loggade in "en sista gång"...och såg alla fina kommentarer!

Fick tårar i ögonen & var nära att klicka "avsluta bloggen" men när jag såg vad fint ni skrev, (jag trodde först att ni skulle skriva fula h*ra osv...men det stog massa fint)


Alltså jag älskar er fans & släpper er inte för något! ,så ska  allt forsätta blogga!,men just nu hinneer jag inte (just imorrn & i övermorrn) ska på möte här i Stockholm (imorrn) & ska packa oxå...för på Lördag reser jag!!!  till Tokyo som sagt...ska  på plåtning dääär!^^


Tänkte svara på försenade frågor på frågestunden;


Lina:

Hej finns det några speciella sidor eller klädbutiker du köper dina kläder från?Dom är väldiigt snygga^^


Här har du ditt "efterlängtade" svar;

Hej Lina,jag tackar så mke att du tkr mina kläder är snygga!^^

Jag beställer lite här & där..nu när jag bor i Stockholm så har jag ju min absoluta favorit-affär "med mig"...det är nämligen Shock.se (kika in...)

Brukar ofta handla via nätet för att vara ärlig,eftersom okejokej jag blev inte känd från bloggen (har andra fans irl) som typ "jagar" mig på stan & skäms riktigt mke då....så det är lika bra att beställa via nätet,annar är det Cubus,H&M (Ganska sällan)...men ibland får jag ta på mig en hat & någon speciell jacka & försöka vara "onsynlig"...vad gör jag inte för att gå in på Shock's butik reor....hahhahahahah!:3


Lisa:

hej!undrar; hur du blev modell?Gick du bara på castings elr blev du upptäck på typ stan..?:)


Här har du ditt "efterlängtade svar oxå":

Jo när jag minst var 14 år så såg jag massa tidningar som det var super fina modeller i,jag var så "avundsjuk" så jag började posera framför spegeln & göra alla poser dom gjorde...så visade jag mina föräldrar,och gnällde verkligen så att dom gav upp!!sedan fick jag gå "kurser" för att bli bra modell (när jag var 15?? ) & då så efter det så har jag varit modell för när jag blev 16 så blev jag en "utbildad modell"...& sedan när det var typ 2 månader till min födelsedag så fick jag "jobb" i Hollywood att plåtas osv..& blev ju glad o ledsen på samma gång:(...att sakna vännerna i Stockholm..men aja det var ju ett val jag väntat på hela mitt liv + så träffade jag min kille i Stockholm & vi har varit tsm minst 3-4 månader nu!:3

& nu ska jag på min andra "plåtnings resa"..vi får se om jag bor där??;) hhaha nää

jag vill bo i Stockholm men ksk!:3


   Dessa godingar har jag beställt + min adiddas "dress" är homee!;)


XoXo kakan som inte uppdaterar imorrn elr övermorgon men vi får se mobil inlägg KSK!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Cookie monster' - 3 april 2013 16:27

  ALEEEEEEEEEEEEEEX    Saknar dig sjukt mke älskling, jag önska att du kom med till Californien.... men vaffaaan du har de säkert sjukt bra med barnen <//33 saknar dem också merän dej?;**** hahahaah ah, du är mitt allt babeee!   ...

Av Ida Cookie monster' - 3 april 2013 16:24

  En glad Ida uppdaterar från Californien.Har varit sämst på att blogga de senaste månaderna men har fullt upp, är på spåret igen! Tappat hundratals läsare but bitcheess im back!   Dagens outfit!    ...

Av Ida Cookie monster' - 6 januari 2013 17:38

Alex å jag har haft lite strul sen jag blev gravid :-/ älskar dig trotts upp å ner, vi föralltid! ...

Av Ida Cookie monster' - 6 januari 2013 17:34

Har inte hunnit fixa me bloggen, så det är små bilder nu i inläggen.Buuuh!Ska göra några skype samtal och fixa lite grejs med Alex. Detta har jag burit idag i vilket fall :* Pusss ...

Av Ida Cookie monster' - 6 januari 2013 17:26

Sköönt att ta en kaffe i vintermörkret i Frankrike. De är en massa problem i familjen med vårdnaden osv,jag tar ju mest hand om ungarna så nu har Alex hand om barnen för tillfälligt!Cleo har det typ väldigt bra för hennes karriär börjar ta fart, mo...

Hej alla fina!

Mitt namn är Ida Andersson,Som kallade "Ida din kaka".
Just nu bor jag i en lägenhet med 5 personer och mitt nya barn Ängla!:)

Jag har två hundar,Molly & Iwan som jag och Elwa delar på.
Jag är även modell för flera företag,Har rest värden runt för mitt jobb som modell,Allt från Dubai till Hollywood och iskalla Stockholm!.
Följ mitt spännande liv i en liten blogg.
Mitt barn Ängla som räddat mitt liv.Älskar dig gumman!.

   

    

Något du undrar?(LL)

10 besvarade frågor

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards